سیدمیعاد صالحی از معدود مدیرانی است که این میزان حاشیه را با خود به دوش کشیده است. برخی او را به رانت متهم می کنند و برخی معتقدند او در قامت ریاست صندوق بازنشستگی کشوری تلاش های زیادی در راستای فسادستیزی داشته است.

سیدمیعاد صالحی در صفحه اینستاگرام خود در خصوص اتمام مسئولیتش در صندوق بازنشستگی کشوری توضیحاتی را ارائه کرد.

به گزارش ایلنا، سیدمیعاد صالحی (مدیرعامل سابق صندوق کشوری) در صفحه اینستاگرام خود نوشت:

روزی که مسئولیت را در صندوق بازنشستگی قبول کردم می‌دانستم که راه بسیار سختی در پیش دارم و با افزایش دامنه شفافیت و فسادستیزی، دامنه و شدت فشارها نیز افزایش می‌یابد.

این پیش‌بینی کاملا درست از آب درآمد. کسانی که منافع امروز یا فردایشان قطع شده بود و یا کسانی که همیشه از نمد این صندوق (که اموالش متعلق به بیت‌المال و بازنشستگان است)، کلاهی برای خود و اطرافیانشان ساخته بودند، طبیعی بود که از هیچ تلاشی برای توقف مسیر جدید صندوق فروگذار نکنند. از انتشار دروغ‌هایی درباره نسبت فامیلی با آقای وزیر یا رفاقت با فلانی تا زیر سوال بردن تحصیلات و سوابق اجرایی و مدیریتی تا بحث انحرافی صلاحیت قانونی و ...

به هر حال فشارهای برخی کانون‌های قدرت و ثروت، توفیق ادامه خدمت در صندوق بازنشستگی را از ما گرفت ولی توفیق خدمت به انقلاب و نظام اسلامی و مردم شریف‌مان را هرگز از ما نخواهد گرفت. خدا را شاکرم که چند صباحی توفیق خدمت به قشر معزز اما مظلوم بازنشستگان را به اینجانب و همکاران جوانم داد. قشری که عمر و جوانی‌اش را بی‌منت و خالصانه وقف پیشرفت و سربلندی ایران و فرزندانش کرد اما در آستانه پیری، متاسفانه باید رنج معیشت را نیز در کنار رنج پیری تحمل کند. اگر قصور یا تقصیری در خدمتگزاری به این عزیزان داشته‌ایم حلالیت می‌خواهم.

و اما بعد؛

هم نسلی‌های دهه شصتی عزیزم که می‌دانم دغدغه عدالت و مبارزه با مفاسد و ویژه‌خواری‌ها و رانت‌بازی‌ها را دارند متوجه باشند که مبارزه با این اژدهای هفت‌سر، اصلا کار ساده‌ای نیست. حتما برخی متنفذین تمایل چندانی به حضور جوانان جهادی پاکدست و خبره در مدیریت‌های کلان کشور ندارند. این یک میدان مبارزه واقعی است و هم فتح و پیروزی دارد و هم شکست و هزیمت و مجروحیت و شهادت اما ما به حکم ایمان‌منان به خدا و امدادهای الهی و مدد اهل‌ بیت و نیز با تکیه بر انگیزه‌های پاک و عزم راسخ جوانان کشورمان بالاخره هم لکه ننگ فساد و #ویژه‌خواری را از پیشانی بعضی دستگاه‌ها خواهیم زدود و هم ثابت خواهیم کرد با تکیه بر جوانان و با کار جهادی، می‌توان مشکلات را حل کرد و کشور را با سرعتی که شایسته ملت ماست به پیش برد.

کد خبرنگار: ۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید