در همایش بزرگی که دوشنبه شب و همزمان با عیدسعید قربان در میدان آزادی تهران برگزار شد جمع کثیری از ووشوکاران و مسئولین حضور داشتند.

به گزارش  "ورزش سه" این همایش بزرگ دوشنبه شب و همزمان با عیدسعید قربان در میدان آزادی تهران برگزار شد.

مهدی علی نژاد رئیس فدراسیون ووشو، عبدالحمید احمدی معاون وزارت ورزش، کیکاووس سعیدی سرپرست دبیرکلی کمیته ملی المپیک و برخی دیگر از مسئولان و بیش از 4 هزار نفر شامل نمایندگان و ورزشکاران سبک ها و انجمن های تحت پوشش فدراسیون ووشو، آحاد مردم و جمع کثیری از اهالی رسانه های جمعی در این همایش حضور داشتند.

تلاوت قرآن محید، پخش سرود جمهوری اسلامی، سخنرانی علی نژاد رئیس فدراسیون ووشو، سخنرانی شهردار منقطه 9 تهران، سخنرانی عبدالحمید احمدی معاون فرهنگی وزارت ورزش و جوانان، اجرای فرم از سوی ملی پوشان جوان و بزرگسال تالوی ایران، اجرای فرم از سوی حدود 100 تای چی کار، اجرای فرم تمامی حاضرین در مراسم، قرعه کشی و اهدای جوایز به حاضرین و پخش موسیقی های شاد به مناسب عیدقربان از بخش های مختلف برنامه بود.

در این همایش تمامی سبک ها و انجمن های تحت پوشش فدراسیون ووشو، دارای بخش مجزا بوده و به انجام حرکات نمایشی و تمرینات رزمی پرداختند که مورد استقبال مردم قرار گرفت.

آحاد مردم از این همایش تماشایی که در میدان آزادی برگزار شد، استقبال چشمگیری داشته که این مهم نشان از جایگاه بالای ووشوی در بین مردم و به خصوص جوانان دارد.

رییس فدراسیون ووشو در سخنانی به توضیح شرایط این رشته در کشور پرداخت و به موفقیت های سال های ملی پوشان کشورمان در مسابقات مختلف اشاره کرد.

معاون فرهنگی و ورزش همگانی وزارت ورزش نیز با بیان اینکه ووشو از رشته های موفق ورزش ایران است، گفت: حضور گسترده مردم در این همایش نشان از جایگاه رفیع این رشته در بین مردم دارد.

سرپرست دبیرکلی کمیته ملی المپیک نیز گفت: ووشوی از رشته هایی است که همواره در بازی های آسیایی، نقش مهمی در موفقیت های کاروان ایران داشته است.

وی گفت: همواره روی مدال آوری ووشوکاران در مسابقات آسیایی و جهانی حساب باز کرده ایم و مطمئن باشید کمیته المپیک نیز نگاه ویژه ای به این رشته دارد تا بتواند افتخارآفرینی ها خود را ادامه دهد.

کد خبرنگار: ۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید