طبق اعلام مدیرکل دفتر تنظیم مقررات و برون سپاری سازمان امور مالیاتی، فعالان بخش درمان در نظام سامانه فروش و استفاده از پایانه فروش تا پایان مرداد فرصت ثبت‌نام دارند.

https://www.irna.ir/news/83433421/

۲۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۰

کد خبر 83433421

اقتصاد

نفت و انرژی

به گزارش سلام نو، «علی رستم پور» خاطرنشان کرد: با توجه به تقاضای برخی صاحبان مشاغل پزشکی، پیراپزشکی، داروسازی و دامپزشکی به منظور ثبت‌نام در نظام سامانه فروش و استفاده از پایانه فروش، مهلت ثبت نام تا ۳۱ مرداد تمدید شد.

وی تاکید کرد: آن دسته از صاحبان مشاغل یاد شده که تاکنون موفق به ثبت نام نشده‌اند، برای ثبت درخواست تخصیص شماره شناسه پایانه فروش (کارتخوان) به درگاه عملیات الکترونیکی سازمان امور مالیاتی کشور به نشانی الکترونیکی https://tax.gov.ir مراجعه و نسبت به ثبت مشخصات پایانه فروش خود کرده و در اولین ماه پس از دریافت شناسه مذکور از طریق پیامک نسبت به بهره‌برداری از آن اقدام کنند.

مدیرکل دفتر تنظیم مقررات و برون سپاری سازمان امور مالیاتی تصریح کرد: مودیان هنگام مراجعه به سامانه الکترونیکی مذکور وارد سامانه ثبت نام الکترونیک طرح جامع مالیاتی (کد اقتصادی) شده و در قسمت سایر خدمات با انتخاب گزینه «ثبت مشخصات صندوق فروش و حافظه مالیاتی» می‌توانند مشخصات پایانه فروشگاهی خود را ثبت کنند.

رستم پور خاطرنشان کرد: مودیان می‌توانند در صورت بروز هرگونه مشکل یا به منظور رفع ابهام با سامانه پاسخگویی سازمان امور مالیاتی کشور به شماره ۱۵۲۶ تماس بگیرند.

پیش از این، ۲۳ مرداد به عنوان آخرین مهلت پزشکان برای ثبت‌نام کارتخوان اعلام شده بود./ایرنا

کد خبرنگار: ۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید