<br/>فرمانده کل سپاه اظهار داشت که قدرت ایران در درون و بیرون مرزها کرک و پشم ریاض و دوبی را ریخته و اسرائیلی ها را نیز به لالی و هراس و کذب گویی انداخته است <br/>

آیت‌الله مکارم شیرازی گفت: سنت حوزه این است که درس را برای علم می‌خوانیم، اما فرهنگ دانشگاه غیر از این است و نگاه به آینده شغلی دارند، طلاب نباید درس را برای گرفتن پست و مقام فرا گیرند و جذب فرهنگ دانشگاه نشوند.

معاون اول رئیس جمهور: در برخی از مواقع در جایگاه خود از مردم عذرخواهی کرده‌ام چراکه واقعا همین حالا هم شرایط مردم سخت است اما با وجود تمام فشارهایی که برای ما در نظر گرفته شده بود اقتصاد ایران از هم نپاشید و از تلاطم عبور کرد.

سرپرست وزارت آموزش و پرورش: به مردم قول می‌دهیم اول مهر پایان مدارس خشتی گلی و ‌نفتی خواهد بود.

سردار سلامی، فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی: ما دارای یک ارکانی از قدرت حتی در درون هستیم و آنچه در بیرون شکل گرفته عربستان و امارات را عاجز کرده و کرک و پشم آن‌ها را ریخته و صهیونیست‌ها را به سکوت و ترس و دروغگویی واداشته‌ و این سیمای ابرقدرت نیست که یک قدرت را با دروغ متوازن کند.

وزیر بهداشت: اصلا چیزی به اسم مافیا اصالت ندارد. تا یکی دو ماه دیگر هر حرکتی در وزارت بهداشت در یک اتاق شیشه‌ای قابل رصد برای رسانه‌ها و مردم خواهد بود.

وزیر اطلاعات: آقای ترامپ با نقض عهد، به آخرین شانس‌های خود برای مذاکره با ایران، تیر خلاص زد و آرزوی مذاکره با ایران را با خود به گور خواهد برد.

رییس اتاق بازرگانی ایران: سهم صنعت از تولید ناخالص داخلی به قیمت‌های سال ۱۳۹۰، از ۱۴.۴ درصد در سال ۱۳۹۳ به ۱۲.۲ درصد در سال ۱۳۹۷ رسیده و نشان‌دهنده روند منفی رشد صنعت در کشور است. رشد اقتصادی بدون نفت منفی ۲.۴ بوده اما رشد صنعت به تنهایی منفی ۶.۵ است و نرخ رشد تشکیل سرمایه ثابت در ماشین‌آلات در سال ۱۳۹۷ معادل منفی ۶.۹ درصد است یعنی ما شدیدا با کاهش سرمایه‌گذاری واقعی در بخش صنعت مواجه هستیم.

رئیس سازمان حفاظت محیط زیست: صدمه‌ای که صنعت خودرو به آلودگی هوا وارد کرده است وحشتناک است. ما از نسل آینده آبخوری کردیم و این به معنای واقعی در یک استان کشاورزی که چندان توسعه یافتگی صنعتی ندارد نگران کننده است.

رئیس پلیس راهور ناجا: از سال ۹۹ شماره گذاری خودروی سواری پراید متوقف می‌شود. در تحلیل تصادفات کشور طی ۱۱ سال گذشته متوجه شدیم که ۳۴ درصد از جان باختگان و مجروحان حوادث رانندگی در خودروی پراید بوده‌اند.

کد خبرنگار: ۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید