حزب اتحاد ملت ایران اسلامی با صدور بیانیه ای تحریم ظریف از جانب دولت ترامپ را محکوم کرد و نوشت: تندروهای آمریکایی مانند تندروهای ایرانی از مذاکره می هراسند و هر دو در تضعیف جریان های حامی گفتگو در ایران و آمریکا همراهی دارند

به گزارش سلام نو، حزب اتحاد ملت ایران اسلامی در محکومیت تحریم محمدجواد ظریف به عنوان نماینده رسمی دستگاه دیپلماسی ایران، بیانیه‌ای صادر و از وزیر امور خارجه اعلام حمایت کرد.

متن این پیام به شرح زیر است:

«محمدجواد ظریف دیپلمات برجسته ایرانی روز گذشته توسط دولت آمریکا تحریم شد. این تحریم در ادامه رویکرد یکجانبه‌گرایانه آمریکا، نه‌تنها نشان از اعتراف به شکست ترامپ‌ و متحدان او در برابر قدرت دیپلماسی ایران است، بلکه بیانگر شکست و نگرانی دولت آمریکا از تأثیرگذاری بیشتر  ظریف در افکار عمومی این کشور و جهان است.

این تحریم نقض ادعاهایی است که دولت آمریکا در حمایت از جریان آزاد اطلاع‌رسانی دارد و هم نشانی از توخالی بودن ادعاهایی است که این دولت برای مذاکره با ایران دارد.

تحریم ظریف از سوی دولتمردان تندرو و بی‌منطق حاکم بر کاخ‌سفید درعین‌حال، این پیام را برای جریانات تندرو در ایران و مخالفان برجام و طعنه‌زنندگان بر ظریف و سیاست‌خارجی دولت دارد که برخلاف ادعاها و شعارهای آنان، تندروهای آمریکایی همچون تندروهای ایرانی از مذاکره و گفت‌وگو هراس دارند و از این‌رو، دو طرف با وجود همه شعارهایی که علیه یکدیگر می‌دهند، در تضعیف و تخفیف جریان‌ها و نیروهای مدافع منطق و گفت‌وگو و آفرینندگان برجام در ایران و آمریکا، همراه و همسو هستند.

حزب اتحاد ملت ایران اسلامی ضمن محکوم‌کردن این اقدام دولت آمریکا، حمایت همه‌جانبه خود را از وزیر امور خارجه ایران، به عنوان مسئول و سخنگوی دیپلماسی ایران، اعلام می‌دارد و همه مردم ایران‌دوست را به حمایت از او فرا می‌خواند. امروز روزی است که به‌دور از  اختلاف نظرها باید یکصدا از ظریف که نماد قدرت دیپلماسی ایران است حمایت کنیم.»/ ایسنا

کد خبرنگار: ۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید