مدیر باشگاه دانشجویی دانشکده خبر با اعلام اینکه اداره اموال و املاک استان تهران بدون ارائه حکمی وارد ساختمان دانشکده خبر شدند گفت:آنها  کارکنان و افراد حاضر در دانشکده را بیرون کرده و در را از داخل قفل کردند.

به گزارش سلام نو، صبح امروز (دوشنبه ۷ مرداد) ضابطین بنیاد مستضعفان با ورود به دانشکده خبر اقدام به پلمب اتاق‌های این ساختمان کردند.

مدیر باشگاه دانشجویی دانشکده خبر و مدرس این دانشکده در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، گفت: اداره اموال و املاک استان تهران بدون ارائه حکمی وارد ساختمان دانشکده خبر شده، کارکنان و افراد حاضر در دانشکده را بیرون کرده و در را از داخل قفل کرده است.

الهام باقری ادامه داد: ملک برای بنیاد مستضعفان است. این ساختمان سال‌ها مخروبه بود و دانشکده خبر چهار طبقه آن را دست گرفت و آباد کرد و ناگهان بنیاد مستضعفان تصمیم گرفت برای آن کرایه ماهانه  ۹۰ میلیون تومان ببندد که طی رایزنی‌هایی که در دوره ریاست آقای سعیدی‌کیا در بنیاد مستضعفان داشتیم گفتیم دانشکده از پس پرداخت این هزینه سنگین برنمی‌آید و قرار بود در این زمینه با دانشکده مدارا شود و وقتی امروز چنین اتفاقی رخ داد و پیگیری کردیم، ظاهرا آقای فتاح رئیس جدید بنیاد مستضعفان می‌گوید دستوری برای بیرون کردن و تصرف ساختمان «دانشکده خبر» نداده است.

/ایلنا

کد خبرنگار: ۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید