یک فعال سیاسی اصلاح‌طلب بیان کرد اگر فضای روانی جامعه آسیب ببینید به ضرر همه است. برای حفظ سرمایه‌های اجتماعی انصاف باید در نقد رعایت شود.

به گزارش سلام نو، محمود میرلوحی در گفت‌و گو با ایسنا، اظهار کرد: واقعیت امر این است که کشور با ابر چالش‌ها رو به رو است مهم ترین چالش کشور اقتصاد و اشتغال است. بخشی از شرایط بد اقتصاد و اشتغال  امروز حاصل تصمیمات اشتباهی است که بعد از دولت اصلاحات گرفته شد ، بخش دیگری از مشکلات هم به روی کار آمدن ترامپ در آمریکا و تحریم‌ها باز می گردد.

وی ادامه داد:  اگر قرار باشد کسی دنبال مقصر بگردد کار سختی نیست؛ کار سخت امروز این است که همه با هم در کنار هم مشکلات را پشت سر بگذاریم.

میرلوحی افزود:  در حال حاضر در یک تروریسم اقتصادی به سر می‌بریم. ترامپ و رژیم صهیونیستی از یک سو و عده‌ای در منطقه از سوی دیگر به ما فشار وارد می‌کنند. بعد از برجام که پرونده هسته ای ایران بسته شد ، آنقدر دستگاه دیپلماسی قوی عمل کرد که هم در اروپا و هم در بخشی از آمریکا پذیرفته‌اند پرونده آمریکا علیه ایران سیاسی است. به جز اروپا، حتی انگلیس هم که طرفدار آمریکا است به ماندن در برجام  تاکید می‌کند.

وی گفت: اینکه تلاش دولت و مهارت ظریف و دولت را نادیده بگیریم جفا است. نباید در جنگ اقتصادی فرماندهان را تضعیف کنیم. مخالفان و تضعیف کنندگان دولت افراد مناسبی برای جایگزینی دولتمردان نیستند.

میرلوحی در ادامه گفت: جلیلی و تیمش نمی گذاشتند ابتدایی ترین نقدها به گفت‌وگوی هسته‌ای صورت بگیرد، اما امروز خودشان بی مهابا نقد می‌کنند. باید بپذیریم که هم نقد کنیم و هم توجه داشته باشیم در این مصاف و ستیز با ترامپ و اطرافیانش که اسرائیل و عربستان هستند نباید دولت را مورد هجوم‌های بی حساب قرار دهیم.

وی در پایان گفت: اگر فضای روانی جامعه آسیب ببینید به ضرر همه است. برای حفظ سرمایه‌های اجتماعی انصاف باید در نقد رعایت شود . بخصوص در تریبون های رسمی. تریبون‌داران  صدا و سیما و نماز جمعه باید در گفته‌هایشان تجدید نظر کنند. وقتی خودشان گاها دست به حاشیه می زنند و همسو با رسانه های بیگانه می شوند چه باید بکنیم؟/ ایسنا

کد خبرنگار: ۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید