مهاجم گلزن و ملی پوش قرمزپوشان پایتخت درباره پیشنهاد روسها به وی برای فصل آینده گفت: باشگاه آن را در روزهای آتی بررسی می کند چون یک سال دیگر با پرسپولیس قرارداد دارم

مهاجم ملی پوش پرسپولیس ضمن رد هرگونه اختلاف با سرمربی تیم گفت: اگر کالدرون مرا نمی‌خواست از تیم بیرونم می‌انداخت.

به گزارش سلام نو، علی علیپور پس از خروج از دفتر باشگاه پرسپولیس در جمع خبرنگاران درباره جلسه با ایرج عرب گفت: یکسری صحبت‌هایی کردیم که رضایت‌بخش بود. از بعدازظهر امروز نیز در تمرین حاضر می‌شوم و با قدرت کارم را ادامه می‌دهم.

مهاجم ملی‌پوش تیم فوتبال پرسپولیس درباره پیشنهاد باشگاه روسی برای جذب وی تأکید کرد: یک فصل دیگر با پرسپولیس قرارداد داریم. قرار است باشگاه آن را بررسی کند و ظرف چند روز آینده مشخص می‌شود.

علیپور درباره مباحث مطرح شده در خصوص اردوی این تیم در ترکیه تصریح کرد: چنین موضوعاتی مدام در فضای مجازی مطرح می‌شود. واقعاً فضای مجازی چِرت است. اگر می‌شد خودم هم از این فضا خارج می‌شدم. یک روز می‌گویند کالدرون به من اعتقاد ندارد. روز دیگر هم می‌گویند علیپور ضعیف شده است. اگر سرمربی به من اعتقاد نداشت، من را بیرون می‌انداخت یا باشگاه این کار را می‌کرد.

وی ادامه داد: به هواداران واقعی پرسپولیس این موضوع باید ثابت شده باشد که در طول این پنج سال چه عملکردی از سوی من وجود داشته است./ مهر

کد خبرنگار: ۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید