عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی اظهار کرد: نبود رسیدگی به تامین اجتماعی باعث شده هرچه می گذرد وضعیت این سازمان وخیم تر شود.

به گزارش سلام نو، قاسم میرزایی نیکو در نشست علنی امروز مجلس شورای اسلامی در تذکر به وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: نبود رسیدگی به تامین اجتماعی باعث شده هرچه می گذرد وضعیت این سازمان وخیم تر شود که این امر توجه جدی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی را می طلبد.

نماینده مردم فیروزکوه و دماوند در مجلس شورای اسلامی در تذکر به وزیر جهاد کشاورزی تصریح کرد: بخش کشاورزی شهرستان های دماوند و فیروزکوه به نظارت بیشتر و کامل تری نیاز دارد و این در حالی است که متاسفانه در خرید محصولات استراتژیک برای تنظیم بازار اتفاقاتی می افتد که می‌طلبد وزیر جهاد کشاورزی با درایت بیشتری به این موضوع ورود پیدا کند.

عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی در تذکر به وزیر نیرو یادآور شد: وزیر صنعت، معدن و تجارت برای تامین زیرساخت های شهرک صنعتی دستور ویژه داده است اما وزارت نیرو در تامین آب و نیازمندی هایش مشکلاتی را ایجاد کرده بنابراین باید این وزارتخانه توجه کاملی به این بخش داشته باشد چرا که بهترین شهرک ها در کنار پایتخت است./اینا

کد خبرنگار: ۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید