دفتر رئیس جمهور طی پیامی از استقبال گرم، صمیمی و پرشور مردم سخت‌کوش و با ایمان خطه پربرکت خراسان شمالی از کاروان دولت تدبیر و امید تشکر کرد.

به گزارش سلام نو، دفتر رئیس جمهوری اسلامی ایران در پیامی با قدردانی از استقبال گرم، صمیمی و پرشور مردم سخت‌کوش و با ایمان خطه پربرکت خراسان شمالی از کاروان دولت تدبیر و امید و خلق حماسه‌ای دیگر از همگامی و همبستگی ملت و دولت، تاکید کرد: مردم این استان با ابراز صادقانه اعتمادشان به خادمان ملت، بار دیگر بر خیال خام تهدیدگران، تحریم‌کنندگان و طراحان جنگ‌های روانی و اقتصادی قلم بطلان کشیدند و جلوه‌ای تازه از اقتدار و یکپارچگی ملی آفریدند.

متن پیام دفتر رئیس جمهور به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

در سالروز میلاد مسعود هشتمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت حضرت امام رضا(ع)، استقبال گرم، صمیمی و پرشور مردم سخت‌کوش و با ایمان خطه پربرکت خراسان شمالی از کاروان دولت تدبیر و امید، حماسه‌ای دیگر از همگامی و همبستگی ملت و دولت را خلق کرد.

اقوام اصیل، پیروان مذاهب و ساکنان نجیبی که در این اقلیم مرزی و مهم، پاسداران غیور تمامیت ارضی ایران بزرگ و حافظان باصلابت ارزش‌های والای دینی و انسانی هستند، با ابراز صادقانه اعتمادشان به خادمان ملت، بار دیگر بر خیال خام تهدیدگران، تحریم‌کنندگان و طراحان جنگ‌های روانی و اقتصادی قلم بطلان کشیدند و جلوه‌ای تازه از اقتدار و یکپارچگی ملی آفریدند.

بی‌شک افتخار حفظ دروازه ورود به ساحت متبرک و مطهر ثامن‌الائمه حضرت امام رضا(ع)، ویژگی بی‌نظیری به این منطقه خاص بخشیده و خاک آن را با عطر ولایت در آمیخته است.

در کنار ارزش‌های معنوی و فرهنگی، استقرار گسترده مراکز صنعتی و معدنی پویایی در عرصه تولیدات کشاورزی و دامپروری، نشانگر روحیه صمیمی و پرتلاش عمیق مردم این استان در مسیر نهادینه‌سازی توسعه پایدار و پیشرفت است.

با وجود چنین ظرفیت‌هایی، در این سفر نیز طرح‌های مهمی منطبق با قابلیت‌های استان، از جمله افتتاح طرح بزرگ اقتصادی و صنعتی جاجرم در زمینه تولید شمش آلومینیوم، بهره‌برداری از دو واحد بخار نیروگاه سیکل ترکیبی شیروان، افتتاح سد و کانال‌های انتقال آب در منطقه چندیر و تمهید همه شرایط برای اجرایی شدن راه‌آهن جوین به اسفراین و بزرگراه بجنورد به گرگان تا پایان دولت دوازدهم و سایر طرح‌های مهم کشاورزی، زیربنایی و عمرانی مورد توجه قرار گرفت. امید است با به ثمر نشستن این طرح ها، بیش از پیش شاهد توسعه پایدار و شکوفایی هر چه بیشتر این بخش از ایران عزیز باشیم.

بر خود فرض می‌دانیم به پاس مهمان‌نوازی مردم شریف و پرتلاش استان خراسان شمالی از کاروان دولت تدبیر و امید و بویژه شهرستان شیروان، از اقشار مختلف مردم، نماینده محترم ولی فقیه، ائمه محترم جمعه و جماعات، نمایندگان محترم استان در مجلس شورای اسلامی، خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران، شخصیت‌های علمی و مذهبی، اصناف، کارگران، اصحاب رسانه به ویژه صدا و سیمای استان، نیروی نظامی، انتظامی و امنیتی و سایر اقشار و گروه‌های سیاسی و اجتماعی که این سفر استانی را برای کاروان دولت تدبیر و امید با همدلی و همراهی خود غنا بخشیدند، صمیمانه قدردانی کنیم.

دفتر رئیس جمهوری اسلامی ایران/ایسنا

کد خبرنگار: ۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید