نماینده مردم فلاورجان در مجلس شورای اسلامی افزود: گاهی یک نماینده به مدیری نامه می‌نویسد، اما ۹ ماه طول می‌کشد تا آن مدیر جواب نماینده مردم در مجلس را بدهد.

به گزارش سلام نو، حجت الاسلام سید ناصر موسوی لارگانی، در جلسه شورای اداری استان اصفهان، اظهار کرد: در بحث آب کشاورزی، آبی که هم اکنون در زاینده رود جاری است باعث رضایت کشاورزان شده است که بدون شک در سال رونق تولید خدمت ارزنده‌ای به بخش کشاورزی شده است.

وی افزود: هم اکنون سامانه آبرسانی آب اشامیدنی به ۵ میلیون و ۲۰۰ هزار نفر در استان آب تمیز می‌رساند، اما باید متوجه باشیم که این سامانه آبرسانیِ آب شرب، فقط برای یک میلیون و ۳۰۰ هزار نفر پیش بینی شده است. اما با وجود تمام مشکلات مدیریت آب به خوبی انجام شده است.

رئیس مجمع نمایندگان استان اصفهان، تصریح کرد: در استان اصفهان بعضی از استعلام‌هایی که از برخی ادارات می‌شود گاهی تا چند ماه به طول می‌انجامد. این معطل نگه داشتن سرمایه گذار در راستای رونق تولید است؟ سنگ جلوی پای سرمایه گذاران نیندازیم چرا که هر شخصی که می‌تواند حتی یک شغل ایجاد کند باید دستش را ببوسیم.

این عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی، با انتقاد از برخی مدیران استان که جواب نمایندگان مردم در مجلس را نمی‌دهند، تصریح کرد: در این جلسه نمی‌خواهم نام این مدیران را بیاورم، اما اگر این روند ادامه داشته باشد و این مدیران همچنان پاسخگوی منتخبان ملت در مجلس نباشند، بدون شک نام آنان را رسانه‌ای خواهم کرد.

موسوی لارگانی در همین خصوص افزود: گاهی یک نماینده به مدیری نامه می‌نویسد، اما ۹ ماه طول می‌کشد تا آن مدیر جواب نماینده مردم در مجلس را بدهد. بی احترامی به منتخبان مردم در مجلس به هیچ وجه قابل قبول نیست./ایسنا

کد خبرنگار: ۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید