فرمانده هوافضای سپاه افزود: باید آمریکایی‌ها متوجه رفتار خود باشند و قرار نیست که کشورها همواره از آنها تبعیت کنند.

به گزارش سلام نو، سردار امیرعلی حاجی زاده صبح امروز چهارشنبه در جمع خبرنگاران در فرودگاه شهدای ایلام اظهار داشت: در قضیه انهدام پهباد، طبق معمول آمریکایی‌ها قوانین بین المللی را رعایت نکردند.

وی ادامه داد: یگان مستقر در منطقه به وظیفه خود در قبال انهدام این پهباد عمل کرده است.

وی با اشاره به اینکه سامانه سوم خرداد کاملاً بومی بوده و توسط هوافضای سپاه طراحی و ساخته شده است، افزود: هر یگانی دیگر هم در منطقه قرار داشت، همین کار هوافضای سپاه را انجام می‌داد.

فرمانده هوافضای سپاه تصریح کرد: آمریکایی‌ها طبق معمول به هشدارهای فرماندهان و مسئولان کشور ما توجهی نکردند و آن را رجز خوانی تلقی می‌کردند، تصور اینکه همچین اقدامی انجام شود را نداشتند.

سردار حاجی زاده با بیان اینکه آمریکایی‌ها توانایی این کار را برای ایران قائل نبودند، افزود: ما به قانون عمل کردیم، باید آمریکایی‌ها متوجه رفتار خود باشند و قرار نیست که کشورها همواره از آنها تبعیت کنند.

وی با اشاره به اینکه از این به بعد هم به وظایف خود عمل خواهیم کرد، بیان داشت: نه آمریکا و نه هیچ کشور دیگری جسارت تجاوز به خاک ایران را ندارد.

سردار حاجی زاده ادامه داد: مشکل اصلی الان کشور جنگ اقتصادی است، همه مردم و مسئولان باید باهم بسیج شویم که مشکلات مردم را حل کنیم.

وی ادامه داد: مباحث جنگ نظامی و سایه جنگ توسط غرب ساخته و پرداخته شده چراکه همچین اراده‌ای در دشمن وجود ندارد و الان هم بر همه این قضیه ثابت شده است./مهر

کد خبرنگار: ۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید