سخنگوی هیات نظارت بر رفتار نمایندگان جزئیات جلسه هیات نظارت بر رفتار نمایندگان را تشریح کرد.

جمالی نوبندگانی در جمع خبرنگاران:

به گزارش سلام نو،  محمدجواد جمالی نوبندگانی در تشریح جلسه امروز هیات نظارت بر رفتار نمایندگان اظهار داشت: به دنبال شکایت‌هایی که از طرف آقای زنگنه وزیر نفت از یکی از نمایندگان مجلس صورت گرفته بود، امروز جلسه با حضور همه اعضا تشکیل شد و آقای زنگنه هم به جلسه تشریف آوردند.

سخنگوی هیات نظارت بر رفتار نمایندگان تصریح کرد: آقای زنگنه در جلسه امروز در مورد بحث جکت که گفته شده بود به شکل اوراق تبدیل شده و به منابع مملکت آسیب وارد شده توضیحاتی دادند. همچنین درباره دستگاه کارتخوان که در وزارت نفت بوده هم مشروحا توضیحات لازم را ارائه داد. بحث مشکلات مالی در حوزه پتروشیمی‌ها هم به بحث گذاشته شد.

نماینده مردم فسا خاطرنشان کرد: باتوجه به اینکه نماینده مورد نظر هفته گذشته در جلسه حاضر شده بود و توضیحات خود را ارائه کرده بود و ما مستندات آن نماینده را دیده بودیم امروز هم آقای زنگنه آمدند و توضیحاتی ارائه دادند و هیات نظارت با توجه به مباحث مطرح شده موضوعات مربوط به جکت اوراق شده و دستگاه کارتخوان را جزو وظایف نمایندگی تشخیص نداد و این موضوع را به دادگاهی که این شکایت از آنجا آمده بود محول کرد و این نماینده توضیحات خود را آنجا ارائه خواهند داد.

وی با اشاره به موضوعات مطرح شده در حوزه پتروشیمی گفت: توضیحاتی که آن نماینده مجلس در این خصوص ارائه داده بود را خلاف وظایف نمایندگی تشخیص ندادیم./ایلنا

کد خبرنگار: ۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید