۳ تیر ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۰
کد خبر: 20505150

نماینده ساری در مجلس گفت:   رییس‌جمهور  با مردم صحبت کند و از آنان برای حل مشکلات کشور کمک بخواهد.

به گزارش سلام نو، علی‌اصغر یوسف‌نژاد در جلسه علنی امروز (یکشنبه) در تذکر شفاهی شجاعت در تصمیم‌گیری توسط سپاه پاسداران برای ساقط کردن پهپاد آمریکایی را ستود.

وی گفت: آقای رییس‌جمهور با مردم صحبت کنید و از آنان برای حل مشکلات کشور کمک بخواهید.

وی خطاب به رییس‌جمهور خواستار معرفی هر چه سریعتر وزیر جدید آموزش و پرورش شد و افزود: فردی مطلع، چاره‌جو و مورد تایید جامعه فرهنگیان را سریعتر به مجلس معرفی کنید.

نماینده مردم ساری در مجلس ادامه داد: آقای رییس‌جمهور نیروهای شرکتی شاغل در نیروگاه‌های کشور منتظر همسان‌سازی و مطالباتشان هستند. به خواسته این عزیزان توجه کنید؛ همچنین به مسوولان وزارت جهادکشاورزی دستور دهید تا حق و حقوق کارکنان کارخانجات چوب و کاغذ، نکاچوب و چوب و فریم شهرستان ساری را پرداخت کنند.

یوسف‌نژاد خواستار در کنار گذاشتن پروژه انتقال آب دریای خزر به فلات مرکزی ایران از رییس‌جمهور شد و افزود: از دستگاه‌های مسوول بخواهید بیش از این برای مردم خونگرم شمال کشور مزاحمت درست نکنند. مردم ما به هر قیمتی شده اجازه اجرایی شدن چنین پروژه‌ای را نمی‌دهند.

وی همچنین خواستار ارائه لایحه منطقه آزاد مازندران توسط رییس‌جمهور شد.

نماینده مردم ساری در مجلس با انتقاد از سه برابر شدن قیمت کود و سم شیمیایی، گفت: کشاورزان شمالی از افزایش سرسام‌آور قیمت کود، سم و نهاده‌های کشاورزی گلایه دارند. چرا افزایش قیمت کنترل نمی‌شود؟ به داد کشاورزان، معلمان و کارمندان برسید./ایسنا

کد خبرنگار: ۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید