معاون سیاسی و اجتماعی استانداری تهران افزود:  فرمانداران باید حضوری فعال در شهرستان ها داشته باشند.

به گزارش سلام نو،‌ شکرالله حسن بیگی معاون سیاسی و اجتماعی استانداری تهران در نشست با فرمانداران استان که با حضور استاندار تهران برگزار شد، گفت: توقع ما از فرمانداران این است که حضوری فعال در شهرستان ها داشته باشند و با شرکت در محافل مردمی از جمله نماز جماعات در مساجد شهرستان ها بیشتر در میان مردم حاضر شوند.

وی افزود: با توجه به نزدیک شدن به انتخابات مجلس شورای اسلامی فرمانداران از حواشی پرهیز کنند و اجازه ندهند حاشیه ها در شهرستان ها شائبه طرفداری از حزب و گروه خاصی را ایجاد کند.

حسن بیگی با تاکید بر ضرورت تشکیل جلسات هماهنگ بین فرمانداران و مدیران در شهرستان ها عنوان کرد: لازم است جلسات هفتگی بین بخشداران، معاونان و فرمانداران برگزار شود و رصد همه امور مربوط به شهرستان ها به عهده فرمانداران است.

وی گفت: تغییر مدیران دستگاه ها و ادارات در شهرستانها باید با هماهنگی فرمانداران انجام شود.

معاون سیاسی استانداری تهران با بیان اینکه مشارکت مردم و حضور در پای صندوق‌های رای نشان دهنده مشروعیت و مقبولیت نظام است، تصریح کرد: فرمانداران با افزایش زمینه مشارکت مردم تعامل و همفکری باگروه های مختلف مردمی،فرهیختگان و ائمه جماعات را ایجاد کنند و اجازه ندهند افراد سوء استفاده کننده میان مسئولان و مردم اختلاف ایجاد کنند.

حسن بیگی خطاب به فرمانداران افزود: تعامل بانمایندگان مجلس و ائمه جماعات را برای شناسایی و رفع مشکلات مردم در اولویت قرار دهید.

وی در پایان گفت: فرمانداران طبق دستور وزیر کشور لازم است در شهرستان محل خدمت خود سکونت داشته وبا حضور پررنگ در میان اقشارمختلف مردم زمینه حل مسائل شهرستان و ایجاد شرایط مشارکت مردمی را فراهم کنند./ایسنا

کد خبرنگار: ۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید