دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر افزود:  مبارزه در مرزها با توجه به پیچیده بودن عملکرد قاچاقچیان در قالب شبکه‌های بین‌المللی ترانزیت، بدون وجود تجهیزات پیشرفته چون دوربین‌های دید در شب، دستگاه‌های ایکس‌ری و ... میسر نیست.

به گزارش سلام نو، سردار دکتر اسکندر مومنی امروز با حضور در ایسنا و بازدید از تحریریه خبری این رسانه دانشجویی، ضمن تشریح سیاست‌ها و اولویت‌های ستاد مبارزه با مواد مخدر،  درباره تاثیر تحریم‌ها در این حوزه، اظهار کرد: تحریم‌ها به گونه‌ای است که امکان مبارزه در مرزها را از ما سلب می‌کند؛ نه آنکه نخواهیم مبارزه کنیم، بلکه مبارزه در مرزها با توجه به پیچیده بودن عملکرد قاچاقچیان در قالب شبکه‌های بین‌المللی ترانزیت، بدون وجود تجهیزات پیشرفته چون دوربین‌های دید در شب، دستگاه‌های ایکس‌ری و ... میسر نیست.

دبیر کل ستاد مبارزه با مواد مخدر افزود: تحریم در حال تبدیل به مانعی است؛ ما همه تلاش خود را برای مبارزه به کار می بندیم اما مجامع بین‌المللی کمکی به ما نمی‌کنند و مسئولیت خود را در این زمینه ایفا نمی‌کنند. یکی از اثرات تحریم در حوزه مبارزه با مواد مخدر است و در نهایت دود تحریم به چشم خود اروپائیان می‌رود.

کد خبرنگار: ۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید