نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: اخیراً صفحه اول یکی از روزنامه‌ها، با بیان عنوانی و با قرار دادن عکسی به یکی از ائمه جمعه توهین کرد، ایشان عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان هستند که متأسفانه با ایشان برخورد نامناسبی شده است، وزیر ارشاد باید جلوی این گونه حرمت شکنی ها را بگیرد.

به گزارش سلام نو، حجت‌الاسلام نصرالله پژمانفر در تذکر شفاهی در جلسه علنی امروز مجلس گفت: به دلیل وجود رهبری بزرگوار که با مواضع الهی و انقلابی خود موجب سرافرازی ملت ایران شدند از خداوند تشکر می‌کنم، نه تنها سرافرازی ملت ایران بلکه سرافرازی جامعه بشریت. ایشان در مقابل جریان استکبار همیشه ایستادگی کردند، که ما این را ناشی از معنویت ایشان می‌دانیم امیدواریم ما به عنوان سرباز ایشان در این مسیر ثابت‌قدم بمانیم.

وی افزود: اخیراً صفحه اول یکی از روزنامه‌ها، با بیان عنوانی و با قرار دادن عکسی به یکی از ائمه جمعه توهین کرد، ایشان عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان هستند که متأسفانه با ایشان برخورد نامناسبی شده است، وزیر ارشاد باید جلوی این گونه حرمت شکنی ها را بگیرد این کارهای زشت در جامعه ما صورت می‌گیرد کسی هم با این موارد برخورد نمی‌کند و حرمت‌ها زیر پا گذاشته می‌شود.

پژمانفر اظهار کرد: باید جلوی این حرمت‌شکنی ها گرفته شود و نباید گذاشت در جامعه با روحانیت، سادات و ائمه جمعه برخورد نامناسبی انجام شود./ایسنا

کد خبرنگار: ۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید