۲۳ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۰
کد خبر: 19245486

هافبک 25ساله بارسلونا اعلام کرده که قصد دارد با این تیم خداحافظی کند.

به گزارش سلام نو، دنیس سوارز، هافبک 25ساله بارسلونا از زمان بازگشتش به این تیم در سال 2016 نتوانسته در این تیم آنطور که باید و شاید بدرخشد و به همین دلیل بود که او نیمه دوم فصل گذشته را به عنوان یار قرضی در آرسنال توپ زد. سوارز حالا می‌گوید قصد دارد بارسلونا را ترک کند ولی ترجیحش این است که به تیمی در لالیگا منتقل شود.

دنیس سوارز در نیمه دوم فصل گذشته در آرسنال هم نمایش چندان درخشانی نداشت. او برای توپچی‌ها تنها در شش بازی به میدان رفت و بارها با مصدومیت دست به گریبان بود.

سوارز حالا اعلام کرد که قصد بازگشت به انگلیس را ندارد اما تصمیمش برای جدایی از بارسلونا قطعی است.

دنیس سوارز در این باره گفت:" من می‌خواهم بارسلونا را ترک کنم و به تیمی منتقل شوم که بتوانم بازی کنم. ولی هدفم ماندن در لالیگا است. در دو ماه اخیر در بارسلونا بوده‌ام و برای بهبود مصدومیتم تلاش کرده‌ام. ولی در این مدت هیچ مسئولی از باشگاه بارسلونا با من صحبت نکرده است".

دنیس سوارز که تا سال 2021 با بارسلونا قرارداد دارد با شایعاتی درباره انتقالش به والنسیا روبرو است. باشگاه والنسیا هم چندی پیش تایید کرد که به جذب او علاقه‌مند است.

این ملی‌پوش اسپانیایی هم ظاهراً برای ملحق شدن به والنسیا بی‌علاقه نیست چرا که در آن باشگاه به مارسلینو خواهد پیوست که در حال حاضر سرمربی والنسیا است ولی در گذشته زمانی که دنیس سوارز در ویارئال توپ می‌زد مربی‌گری او را به عهده داشت./ورزش سه

کد خبرنگار: ۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید