ظریف با اشاره به جنگ و تروریسم اقتصادی دولت آمریکا ضد ملت ایران اظهار کرد: جنگ اقتصادی را با ملت ما آغاز کرده اند و روزانه هم با تبلیغات و نفرت پراکنی های آمریکایی ها مواجه هستیم.

به گزارش سلام نو، محمد جواد ظریف با اشاره به جنگ و تروریسم اقتصادی دولت آمریکا ضد ملت ایران گفت: جنگ اقتصادی را با ملت ما آغاز کرده اند و روزانه هم با تبلیغات و نفرت پراکنی های آمریکایی ها مواجه هستیم.

وزیر امور خارجه  در دور اول دیدار با وزیر امور خارجه ژاپن ضمن خوشامدگویی به همتای ژاپنی و هیات همراه، با اشاره به روابط دیرینه دو کشور و ۹۰ سال روابط دیپلماتیک ایران و ژاپن، این کشور را دوست و شریک خوب ایران در حوزه های سیاسی، اقتصادی و فرهنگی خواند و از سفر مقامات عالی رتبه ژاپن به ایران استقبال کرد.

ظریف با اشاره به جنگ و تروریسم اقتصادی دولت آمریکا ضد ملت ایران افزود: جنگ اقتصادی را با ملت ما آغاز کرده اند و روزانه هم با تبلیغات و نفرت پراکنی های آمریکایی ها مواجه هستیم.

وزیر امور خارجه کشورمان تصریح کرد: در این شرایط سخت برای رفاه و آسایش مردم خود راه هایی را خواهیم یافت که از جمله آن تجدید نظر در بودجه و سیاست های مالی بدون اتکاء به نفت است.

کونو تارو نیز در این دیدار ضمن ابراز خرسندی از حضور در ایران و پذیرش هیات عالی ژاپن توسط مقامات عالی کشور خاطر نشان کرد: سفر شینزو آبه به ایران به عنوان یک کشور دوست، تاریخی است.

تارو افزود: ایران کشوری مهم در منطقه است و ما معتقدیم در این منطقه مهم هر چه تنش کمتر باشد به نفع همگان است؛ در غیر این صورت همه ضرر می کنیم. ژاپن آماده است هر کاری که به کاهش تنش منجر شود انجام دهد./خبرآنلاین

کد خبرنگار: ۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید