قاضی مسعودی مقام گفت: آخرین دفاع محمدهادی رضوی و احسان دلاویز امروز اخذ می‌شود.

به گزارش سلام نو ، قاضی مسعودی مقام در ابتدای ششمین جلسه رسیدگی به پرونده محمدهادی رضوی و احسان دلاویز ضمن تفهیم مفاد مواد ۱۹۳ و ۱۹۴ قانون آئین دادرسی کیفری اظهار کرد: دفاعیات ابتدایی آقایان محمدهادی رضوی و دلاویز استماع شد و امروز آخرین دفاع با قید رعایت وقت و پرهیز از حواشی انجام خواهد شد در نتیجه افراد از تکرار دفاعیات قبلی پرهیز کنند.

قاضی پس از تفهیم دوباره اتهامات سید محمدهادی رضوی مبنی بر مشارکت در اخلال عمده در نظام اقتصادی کشور از طریق تحصیل مال از طریق نامشروع به مبلغ هزار و ۷۵ میلیارد ریال، از او خواست تا با حضور در جایگاه از خود دفاع کند.

سیدمحمدهادی رضوی پس از حضور در جایگاه خطاب به قاضی گفت: به واسطه سعه صدر بی نظیرتان از شما تشکر می‌کنم و تمنا دارم به من فرصت داده شود تا پاسخ مطالبی که نماینده دادستان فرمودند را بیان کنم. از اهالی رسانه هم تمنا دارم امروز تیتر نزنند. حرف‌های مرا عیناً انتقال دهند.

این متهم بیان کرد: از آقایان قهرمانی و علیمحمدی تشکر می‌کنم که تشریحی از سیستم بانکداری کشور ارائه کنم. خوشحال هستم که باعث شدید مراحلی از دفاعیات من آشکارتر شود. توقع ندارم نماینده دادستان به ریز مطالب بانکداری اشراف داشته باشند من هم نمی‌دانستم و تحقیق کردم. آقای علیمحمدی بعد از من مطالبی بیان کردند و ماده ۱۸۶ را تعریف کردند و گفتند این ماده گرفته شده، ۳ سال بعد اخذ شده است. اگر این ماده را مطالعه کنید ذیل آن قید شده است که این ماده برای بررسی عملکرد سال ۹۰ است./ایسنا

کد خبرنگار: ۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید