مشاور فرمانده کل سپاه  افزود:  حضرت امام ثابت کردند که مردم اختیاری و انفرادی می‌جنگند و در حرکت در این مسیر، کیفیت مهم‌تر از تعداد است.

به گزارش سلام نو، سردار خسرو عروج شامگاه گذشته در مراسم گرامیداشت سی امین سالگرد ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی (ره) که همزمان با پنجمین سالگرد خاکسپاری سه شهید گمنام دفاع مقدس در گلزار شهدای انزلی برگزار شد ضمن تسلیت ایام، اظهار کرد: امام راحل هیچ چیزی را برای خودشان نمی‌خواستند و به این موضوع دشمنان امام (ره) نیز اعتراف کرده‌اند.

وی به تشریح سبک زندگی امام خمینی (ره) پرداخت و سپس اظهار کرد: شبکه‌های بیگانه و استکبار جهانی به دنبال نمایش مستندهایی از زندگی امام (ره) هستند، اما نتوانسته‌اند و نمی‌توانند ذره‌ای ضعف در زندگی ایشان پیدا کنند. امام خمینی (ره) معتقد بودند انسان باید برای اعتقاداتش بجنگد؛ گزارشات ساواک حاکی از آن است که سبک مبارزه امام (ره) اینگونه بوده است. حضرت امام ثابت کردند که مردم اختیاری و انفرادی می‌جنگند و در حرکت در این مسیر، کیفیت مهم‌تر از تعداد است.

وی با تاکید بر اینکه امام خمینی (ره) به بشریت آموخت می‌توان تنها و با دستان خالی در برابر دشمن ایستاد، عنوان کرد: این آموزه امام (ره) را ملت ایران در هشت سال دفاع مقدس به جهانیان نشان داد؛ امروز و در جنگ تمام عیاری که دشمنان علیه انقلاب و نظام راه انداخته‌اند، اگر بتوانیم به اندازه توان و اعتقادات خود برابر دشمن ایستادگی کنیم وعده قرآن محقق شده و پیروزی از آن ما خواهد بود.

مشاور عالی فرمانده کل سپاه اظهار کرد: خون شهدا حافظ انقلاب و نظام است و دنیا می‌داند ایران فداییانی دارد که آخرت را به دنیا ترجیح می‌دهند./ایسنا

کد خبرنگار: ۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید