۱۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۷
کد خبر: 17947544

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام افزود: اقدامات متناقض آمریکا، بیانگر این است که سردمداران کاخ سفید هم در برنامه‌ای که طراحی کرده‌اند با تردید و اشکالات جدی مواجه هستند.

به گزارش سلام نو، محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام ضمن محکوم کردن اظهارات ترامپ و اقدامات دولت آمریکا در تحریم اقتصاد ایران، اظهار کرد: پاسخ ملت ما مقاومت فعال است. ما اطمینان داریم که محاصره اقتصادی آمریکا را خواهیم شکست. بارها ما با آمریکایی‌ها در صحنه‌های مختلف زورآزمایی کرده‌ایم. در ایران ظرفیت‌های بزرگی است که با این محاصره اقتصادی فعال خواهند شد و با سربلندی از این مرحله عبور خواهیم کرد.

وی افزود: اقدامات متناقض آمریکا، بیانگر این است که سردمداران کاخ سفید هم در برنامه‌ای که طراحی کرده‌اند با تردید و اشکالات جدی مواجه هستند. ماهیت آمریکا از جنس دروغ و فریب است که گاهی با پوشش‌های انسان دوستانه سعی می‌کنند، نیات خود را بپوشانند ولی واقعیت ذات آمریکا بر دروغ و نیرنگ استوار است. ترامپ متوجه شده است که محاسباتش در مورد نظام جمهوری اسلامی اشتباه بوده و در آینده پشیمان تر خواهد شد.

رضایی با اشاره به دشمنی‌های آل سعود با ملت‌های مسلمان منطقه، گفت: آقای بن سلمان در حال انجام یک خیانت بزرگ به جهان اسلام است و با به راه انداختن سر و صدا می‌خواهند افکار عمومی دنیا را از خیانت‌هایی که به آرمان ملت فلسطین و جهان اسلام روا داشته‌اند، دور کنند./ایسنا

کد خبرنگار: ۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید