۱۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۰
کد خبر: 17829545

وزیر علوم  در حاشیه راهپیمایی روز جهانی قدس طرح معامله قرن را سرابی بزرگ از سوی امریکا دانست.

به گزارش سلام نو، منصور غلامی (وزیر علوم) در حاشیه راهپیمایی روز جهانی قدس در رابطه بسامد انزجار عمومی مردم ایران از رژیم صهیونیستی اظهار داشت: سالهاست که ملت مسلمان ایران طلایه‌دار مبارزه با این رژیم استکباری، غاصب و جعلی‌ست و دنیا نیز به خوبی این موضوع را دریافته که ایرانیان هرگز از آرمان قدس شریف عقب‌نشینی نخواهند کرد.

وی افزود: طرح این ایده هوشمندانه توسط حضرت امام، باعث شد تا این روز در سراسر جهان اسلام و حتی برخی از سرزمین‌های غیراسلامی با استقبال مواجه شود.

وی در رابطه با سازشکاری برخی از سران دول عربی منطقه خاطرنشان ساخت: آن‌چیزی که ترامپ تحت عنوان معامله قرن مطرح می‌کند، سرابی بیش نیست که علاوه بر تثبیت خیانتکاری این دولت مرتجع، به تضییع حقوق مردم مسلمان فلسطین منجر خواهد شد و هیچ واقعیت تاریخی و حقوقی را نمایندگی نمی‌کند.

غلامی در پایان در رابطه با نقض گسترده حقوق بشر در رابطه با محاصره نوار غزه یادآور شد: سکوت مجامع بین‌المللی که مدعی دفاع از حقوق بشر هستند، به هیچ وجه قابل پذیرش نیست و دنیا باید با دقت و سرعت به این نقض شدید حقوق بشر بین‌المللی واکنش دهد و این مطالبه عمومی ملت مسلمان ایران و سایر ملل اسلامی نیز هست و ان‌شاالله به زودی این محاصره ناجوانمردانه خواهد شکست و ملت فلسطین نیز حقوق پایمال شده خود را بازخواهد یافت./ایلنا

کد خبرنگار: ۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید