نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد گزارش صدا و سیما درباره قتل همسر نجفی را بی‌شرمانه خواند.

به گزارش سلام نو، آیت‌الله سیدشرف‌الدین ملک‌حسینی در مراسم ترحیم سرهنگ پاسدار مرحوم نوذر قدیمی در حسینیه ثارالله یاسوج گفت: شاید تعجب کنید چرا این نکته را می‌خواهم در این جلسه بگویم اما شاید فرصتی دیگر برای بیان آن نباشد. یک اتفاق در تهران رخ داد چقدر صداوسیما به این مسئله پرداخت. اگر فضای مجازی و سایت‌ها می‌پرداختند جای نگرانی نبود؛ شخصی است و از بودجه بیت‌المال نیست.

نماینده مردم استان کهگیلویه‌وبویراحمد در مجلس خبرگان رهبری با شخصی‌خواندن قتل همسر شهردار سابق توسط وی، اظهارداشت: یک اتفاق شخصی رخ داده. مردی، همسرش را کشته و اتفاقات مشابه فراوان بوده؛ نه حمله کردند که بگوییم کاوه‌ها ضحاک‌ها را گرفتند و نه  افتخاری بوده که همه جا جار زده‌اند درحالی که  متهم  با پای خودش آمد و خود را معرفی کرد.

ملک‌حسینی با ابراز نگرانی از گزارش‌های مستمر صداوسیما در خبر قتل همسر سابق شهردار تهران، خاطرنشان کرد: قتل را عرفی نکنید. بسیاری از رفتارهای زشت را عادی جلوه ندهید این کار شنیع‌ترین اتفاقی است که ممکن است بیفتد.اگر هدف سیاسی و بردن آبروی حزبی است کاری واقعا زشت بود.

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد بااظهار تاسف از انتشار گزارش صدا و سیما در ارتباط با قتل همسر شهردار سابق تهران در شب های قدر، ادامه داد:  من هرچه فکر کردم شب قدر مردم، این چه گزارشی است که به مردم می دهند متوجه نشدم چرا برای ذهنی هایی که باید آماده دعا باشند این ذهن‌ها معطوف به یک حادثه می شود و آن هم یک حادثه شخصی که هیچ ربطی به هیچکدام مان نداشت.

وی با تاکید دوباره بر انتقادات خود از عملکرد صدا و سیما در انتشار اخبار قتل همسر شهردار سابق تهران، اظهارداشت: " از اینکه چنین گزارشی به من داده شد احساس شرم می‌کنم.واقعا موضوع را  نمی‌فهمم، اگر پشت پرده  این ماجرا  مسئله‌ای در میان است تا جامعه از آن آگاه شود بگویید تا همه بدانیم من که نمی‌دانم.

ملک حسینی با طرح این سئوال که ما در این گزارش چه کاره‌ایم؟ ادامه داد: خداکند توجیحی پشت این گزارش باشد.

وی با طرح این سئوال که « اسلحه را نشان می دهید یعنی چه؟» گفت:  به من و شما چه ربطی داشت؟

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد گفت:" بله، باید عبرت گرفت و نمی دانم که هدف این این گزارش برای عبرت گرفتن بوده است که آهای مردم ببینید کسانی که مدعی عقل و درک و شعور و دین و ایمان هستید عبرت بگیرید؟"

وی گفت:" عاقبت خیر را از تو می طلبم و بدعاقبتی را تو نمی خواهم، اگر این عبرت است خداکند عبرت بگیریم و این مایه عبرت است ان شالله."

ملک حسینی در ادامه افزود:از مسئولان قوه قضائیه تقاضا می‌کنم هرچه سریع‌تر کسی را برای مبارزه حقیقی با فساد به استان کهگیلویه و بویراحمد بفرستد تا جامعه ما در یک اصلاح قضایی متین بتواند با مفاسد روبرو شود./ایلنا

کد خبرنگار: ۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید