کارگزاران صهیونیست ها در بحرین و در دیگر کشورهای اسلامی که حال و آینده و عرش حکومتشان را به خیانت معامله قرن گره زده و با آن در یک صف قرار گرفته اند حساب سختی بدست ملت های مسلمان پس خواهند داد.

به گزارش سلام نو، در خصوص روز قدس بیانیه ای صادر کردند. این بیانیه به شرح زیر است:

-آزادی فلسطین در حال نزدیک شدن است، برای جهاد، ورود به فلسطین و آزادسازی آن آمادگی کامل داشته باشید.

-این قرن قرن غلبه مستضعفان بر مستکبران است.

علمای بحرین در بیانیه ای با تاکید بر اینکه روز قدس امسال با سایر سالها متفاوت است و احتمال نزدیک شدن آزادی فلسطین و مسجد الاقصی رو به افزایش است از امت اسلامی و ملت بحرین خواستن با آمادگی کامل جانی و ایمانی هر لحظه آماده تکلیف شرعی مبنی بر ورود فلسطین و آزادسازی آن از دستان ناپاک صهوینیست های اشغالگر باشند.

علمای بحرین اضافه کردند کارگزاران صهیونیست ها در بحرین و در دیگر کشورهای اسلامی که حال و آینده و عرش حکومتشان را به خیانت معامله قرن گره زده و با آن در یک صف قرار گرفته اند حساب سختی بدست ملت های مسلمان پس خواهند داد.

در این بیانیه از مردم غیور بحرین و خصوص جوانان فدایی ومقاوم خواسته شده تا در رور قدس جمعه ای را برای به چالش کشبدن دشمن، کارگزارانش، توطئه های خبیثانه آنها و معامله قرن که می خواهند خاک بحرسن را آلوده سازند به نمایش گذارند چرا که اقدامات آنها جنگی حقیقی با اسلام ک مسلمان است و بر این اساس باید با آن مقابله کرد، همچنین در این مرحله سرنوست ساز آمادگی روحی و جانی برای جهاد قدمی ضروری در راه ادای تکلیف شرعی با دفاع از اسلام و امت اسلامی است.

علمای بحرین در پایان از تمامی مسلمانان و مستضعفانی که در چنگال سلطه ظالمانند خواسته اند که بیدار و متحد شوند و از اسلام و حقوقشان دفاع نمایند و از سر و صدای قدرتمندان نهراسند که این قرن قرن غلبه مستضعفان بر مستکبران و حق بر باطل به مشیت خداوند قادر و قهار است./مهر

کد خبرنگار: ۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید