۳ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۵
کد خبر: 16933841

سید محمدهادی رضوی در فروردین ماه سال ۱۳۶۳بدنیا آمد. او فرزند سید سعید رضوی و همسر دختر محمدشریعتمداری، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی دولت دوازدهم است.

در جریان تولید و پخش فیلم «شهرزاد»، محمدهادی رضوی عنوان کرده بود که سریال «شهرزاد»، بزرگ ترین و پرهزینه ترین مجموعه در تاریخ سینما و تلویزیون ایران در بخش خصوصی است و هزینه تولید آن، بالغ بر ۱۲۰میلیارد ریال می باشد.

در اردیبهشت ماه سال ۹۸ نخستین جلسه دادگاهی رسیدگی به اتهامات سیدمحمد هادی رضوی و چندین نفر دیگر به عنوان متهمان پرونده بانک سرمایه و همچنین اخلال در نظام اقتصادی کشور رسانه ای شد که قاضی مسعودی، ریاست این پرونده را برعهده دارد.

در جریان برگزاری جلسه، قهرمانی به عنوان نماینده دادستان به جزئیات این پرونده پرداخت و اظهار کرد: سید محمدهادی رضوی یکی از افرادی است که از بانک سرمایه تسهیلات دریافت کرده است و دریافت تسهیلات منحصربه‌ این بانک نبوده است و با نام شرکت های دیگری چون آینده‌سازان و ره‌پویان کوثر مبالغ ۶۰و ۲۰میلیاردی گرفته که بدون تودیع وثیقه بوده است.

این دریافت تسهیلات سید محمدهادی رضوی تا جایی پیش رفته است که به وسیله شرکت شایگان تجارت آتیه هم این کار را انجام داده است و با خریدن گوشت و مرغ از طریق شرکت پشتیبانی دام استان تهران و به فروش رساندن، این شرکت را با مشکل روبرو کرده است.

نماینده دادستان در ادامه سخنان خود به موضوع املاک خریداری شده توسط سید محمدهادی رضوی پرداخت و درمورد یکی از این املاک خریداری شده توسط این اخلال گر نظام اقتصادی کشور گفت که رضوی ملک معروف به صبا با مبلغ ۱۹میلیارد تومان را در خیابان اندرزگو خریداری کرده که در راستای آن، اقدام به تهاتر کرده است.

محمدهادی رضوی اتهامات وارده به خود را رد کرده و اظهار کرده است از این که دادگاه به صورت علنی برگزار می شود خوشحال است و از قاضی پرونده هم درخواست کرد که بدون هیچ گونه ترس و لرزی مطالب خود را بگوید.

وی در جریان جلسه دادگاه خود گفت: ظاهراً دوست دارند بگویند که داماد شریعتمداری هستم اما من که داماد نتانیاهو نیستم و فارغ از داماد فلانی بودن از دادگاه درخواست رسیدگی به پرونده را دارم.

در جریان سومین جلسه دادگاهی سید محمدهادی رضوی، او اظهار داشت که تمام تیتر رسانه ها مبنی بر دادگاه علنی اش حرف های قهرمانی، نماینده دادستان بوده است و همچنین از سعه صدر دادگاه برای شنیدن مطالبش تشکر کرد.

او در بخشی از سخنان خود به موارد کیفرخواست از گران نمایی و ملک تا سفرها و...اشاره کرد.

سید محمدهادی رضوی در مدرسه موتلفه اسلامی تحصیل کرده است و به همراه سید محمد امامی و شرکتی تحت عنوان «تصویرگستر پاسارگاد» تهیه کنندگی فصل دوم مجموعه «شهرزاد» را به عهده داشته است.

او یک فرزند پسر به نام «حسین» دارد و از اواخر اردیبهشت ماه ۹۸متهم به اخلال در نظام اقتصادی کشور و اختلاس ۱۰۷میلیارد تومانی از بانک سرمایه شده است و این روزها دادگاه رسیدگی به پرونده او به طور علنی برگزار می شود که با حاشیه هایی همراه است.

برخی از رسانه ها، سید محمد هادی رضوی را پس از سیدحسین میرخلیلی(داماد آیت الله خاتمی) و کامبیز مهدی زاده فرساد(داماد حسن روحانی) جزو دامادهای جنجالی دهه نود هجری خورشیدی دانسته اند.

سید محمدهادی رضوی، مدیر عامل گروه فاطمی بوده است که شرکت و بخش هایی چون شرکت صنایع آینده سازان فاطمی نوین، سیستم‌های رسانه‌ای فاطمی، ماشین‌های اداری فاطمی و کارخانجات فاطمی را شامل می شود و از تولیدات این شرکت در عرصه فیلم می توان به «شهرزاد» و «شاهگوش» اشاره کرد.

با وجود این که سید محمدهادی رضوی، داماد محمد شریعتمداری است اما تلاشش بر این بوده است که خود را فردی مستقل از وزیر نشان دهد اما در برخی از سفرهای استانی که دولت یازدهم داشت رضوی در کنار پدر همسرش مشاهده شده است و در این مورد هم عنوان کرده است که داماد وزیر بودن جرم نیست و می تواند پلی برای رساندن حرف مردم باشد.

کد خبرنگار: ۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید