حسن روحانی ابقای مجدد رئیس جمهور اندونزی را در این سمت به وی تبریک گفت.

به گزارش سلام نو، حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی امروز- پنجشنبه- در این پیام، انتخاب مجدد جوکو ویدودو به عنوان رییس جمهوری اندونزی را صمیمانه تبریک گفت.

رییس جمهوری در این پیام تصریح کرد: خوشبختانه در سایه اراده سیاسی مقامات دو کشور، روابط جمهوری اسلامی ایران و جمهوری اندونزی طی سال های اخیر، از رشد قابل ملاحظه ای برخوردار بوده است.

روحانی همچنین ابراز امیدواری کرد: در دوره دوم ریاست جمهوری ویدودو و در پرتو مساعی مشترک، شاهد توسعه و گسترش بیش از پیش مناسبات حسنه فی مابین در همه زمینه ها باشیم.

رییس جمهوری در این پیام خاطرنشان کرد: اطمینان دارم با تداوم مواضع مستقل جمهوری اندونزی و نزدیکی دیدگاه های منطقی دو کشور در عرصه روابط بین الملل و عدم تاثیرپذیری از فشارهای فراقانونی و تصمیمات یکجانبه گرایانه برخی دولت ها، که نتیجه آن ایجاد محدودیت ها و تحریم های ناعادلانه علیه دو ملت می باشد، بهره مندی بیشتر از ظرفیت های موجود فراهم شده و تعمیق روابط دوستانه در ابعاد مختلف را شاهد باشیم.

رییس جمهوری در این پیام تبریک همچنین از خداوند متعال، سلامتی و موفقیت آن جناب و سربلندی و کامیابی مردم جمهوری اندونزی را مسالت کرد./ایرنا

کد خبرنگار: ۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید