حجت الاسلام و المسلمین حاجی صادقی  انتصاب سردار فدوی به سمت جانشین فرمانده کل سپاه و سردار نقدی به سمت معاون هماهنگ کننده سپاه را تبریک گفت .

به گزارش سلام نو؛  در پی  انتصاب دریادار پاسدار علی فدوی  به سمت جانشین فرمانده کل سپاه و سردار سرتیپ محمدرضا نقدی به سمت معاون هماهنگ کننده سپاه که با حکم فرماندهی معظم کل قوا صورت گرفت؛ حجت الاسلام و المسلمین عبدالله حاجی صادقی نماینده ولی فقیه در سپاه در پیام های جداگانه ای این انتصابات را تبریک گفت.

متن پیام های  حجت الاسلام و المسلمین حاجی صادقی به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

برادر گرامی سردار دریادار پاسدار علی فدوی (زید عزه)

سلام علیکم

انتصاب شایسته جنابعالی از سوی فرمانده معظم کل قوا به عنوان "جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی" ، برگ زرین دیگری است بر افتخارات دوران خدمت در سنگر دفاع از ارزشهای انقلاب اسلامی و صیانت از منصب رفیع پاسداری در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران.

یقیناً این انتصاب شایسته حاکی از اعتماد معظم له به جناب عالی و بیانگر سوابق درخشان و تجارب گرانقدرتان در مسئولیت های مختلف در میادین نبرد حق علیه باطل و پس از آن در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی می باشد که در کارنامه خود به ثبت رسانده اید.

امید است با توکل بر خداوند یکتا و استعانت از انوار اقدسی ائمه معصومین (علیهم صلوات الله) و در ظلّ توجهات حضرت ولی عصر(عج) و در پرتو رهنمودهای حکیمانه رهبر عظیم الشان انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای (مدظله العالی) در سنگر جدید و در این برهه حساس از تاریخ پرافتخار انقلاب اسلامی و سپاه پاسداران نیز کماکان منشا اثرات و برکات بسیار بوده و در پاسداری از مقام شامخ ولایت فقیه و در صیانت از دستاوردهای انقلاب شکوهمند اسلامی و حسن اجرای وظایف و خدمات خالصانه موفق و موید باشید.

عبدالله حاجی صادقی

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

برادر گرامی سردار سرتیپ بسیجی محمدرضا نقدی(زید عزه)

انتصاب شایسته جنابعالی از سوی فرمانده معظم کل قوا به عنوان "معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی" که نشانه تایید توانمندی، تجارب ارزشمند و تعهد شما از سالها مجاهدت بی دریغ و خالصانه در عرصه های مختلف جهادی از دفاع مقدس تا مسئولیت های مختلف در سپاه و بسیج می باشد، صمیمانه تبریک عرض می نمایم.

امید است در این مسئولیت جدید با توکل بر خداوند یکتا و استعانت از انوار قدسی ائمه معصومین "علیهم السلام" و با خردمندی و هم افزایی سایر نیروهای سپاه بتوانید منشا خدمات بزرگی شوید.

اینجانب ضمن عرض تبریک مجدد، توفیق روزافزون جناب عالی را در پیش برد اهداف عالیه ی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و اعتلای همه جانبه کشور تحت توجهات حضرت ولی عصر (عج) و تأسی به رهنمودهای فرمانده معظم کل قوا حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای (مدظله العالی) از درگاه ایزدمنان مسئلت می نمایم.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی/ایسنا

کد خبرنگار: ۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید