دبیر عالی جامعه روحانیت مبارز کشور اظهار کرد: ایران دیگر آن کشوری نیست که 5 نفر در پنتاگون بنشینند و برایش تصمیم بگیرند. توان ملی، دفاعی و ظرفیت منطقه ای کشورمان فراتر از آن است که عده ای در اتاق جنگ برای تهاجم به کشورمان تصمیم بگیرند.

به گزارش سلام نو، «مصطفی پورمحمدی» درباره عملیات روانی دشمن و احتمال رویارویی آمریکا و ایران، گفت: همانگونه که مقام معظم رهبری سه شنبه گذشته فرمودند، ما نه قصد جنگ داریم و نه آمریکا بدون در نظر گرفتن پیامدها و عواقب آن، جسارت جنگ را دارد.

وی ادامه داد: ایران دیگر آن کشوری نیست که 5 نفر در پنتاگون بنشینند و برایش تصمیم بگیرند. توان ملی، دفاعی و ظرفیت منطقه ای کشورمان فراتر از آن است که عده ای در اتاق جنگ برای تهاجم به کشورمان تصمیم بگیرند.

دبیر عالی جامعه روحانیت مبارز کشور یادآور شد: «اما یک دیوانه ای می تواند اوضاع را برهم بزند که به هیچ وجه منطق عُقلایی اجازه جنگ را نخواهد داد.»

پورمحمدی تاکید کرد: قدرت بازدارندگی جمهوری اسلامی ایران بسیار بالاست و تلقی ما این است که هرکسی که قصد حمله داشته باشد پشیمان می شود به همین دلیل آن ها دست به اقدام انتحاری نخواهند زد./ایرنا

کد خبرنگار: ۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید