نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس اظهار کرد: ما ضمن این که از جنگ بیزار هستیم و آغاز کننده آن نبوده و نیستیم اما اگر جمهوری اسلامی ایران کوچک‌ترین تهدیدی شود و یا کوچک‌ترین اقدامی نسبت به ما صورت گیرد حتماً پاسخ ایران پشیمان کننده خواهد بود.

به گزارش سلام نو، محمد مهدی برومندی در واکنش به هشدار اخیر آمریکا به کشتیرانی‌های فعال در آب‌های خاورمیانه درباره تهدید ایران گفت: حضور آمریکایی‌ها در منطقه بیشتر یک جریان و فضا سازی برای ایران هراسی است. بخشی از کارشناسان آمریکایی که به دنبال ترسیم فضای شبه جنگ در منطقه مقابل ایران هستند افزایش فشار و ایجاد فضای روانی را در دستور کار قرار داده‌اند تا با فشارهای اقتصادی ایران رابه میز مذاکره بکشانند.

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس ادامه داد: آمریکایی‌ها می‌دانند که به هیچ وجه توان و تحمل جنگ با جمهوری اسلامی ایران را ندارند به همین دلیل شرایطی را دنبال می‌کنند که بیشتر جنبه تبلیغاتی و ایجاد فشار بر ایران دارد. تا در داخل فضایی را ایجاد کنند که حاکمیت وادار به مذاکره شود. این سیاست در گذشته در دستور کار آمریکا بوده و چیز جدیدی نیست.

برومندی در پایان گفت: ما ضمن این که از جنگ بیزار هستیم و آغاز کننده آن نبوده و نیستیم اما اگر جمهوری اسلامی ایران کوچک‌ترین تهدیدی شود و یا کوچک‌ترین اقدامی نسبت به ما صورت گیرد حتماً پاسخ ایران پشیمان کننده خواهد بود./ایسنا

کد خبرنگار: ۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید