۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۴
کد خبر: 16008355

نماینده مجلس افزود: استقرار ناوهای آمریکا درخلیج فارس جنگ تبلیغاتی است.

به گزارش سلام نو ، شمس الله شریعت نژاد روز پنجشنبه در نشست شورای اداری شهرستان عباس آباد افزود : دشمنان از اغاز پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون به شیوه های مختلف بویژه از طریق رسانه ها ، تبلیغات گسترده ای علیه ایران داشتند و این توطئه ها کماکان ادامه دار است.

وی ، اختلافات داخلی را عامل تهدید کننده برای نظام اسلامی دانست و ادامه داد : آمریکا تا به حال اگر قصد حمله ایران داشت چنین اقدامی می کرد .باید مثل گذشته وحدت را حفظ کنیم چرا که اختلافات داخلی و وحدت شکنی تهدیدی برای نظام است.

این نماینده مجلس شورای اسلامی ، ضعیف جلوه دادن عملکرد دولت و نظام اسلامی در توسعه کشور و تامین رفاه مردم را نشانه بی انصافی دانست و گفت : چنین افکار جز تامین منافع دشمن و بدبین کردن عده ای از مردم نتایج دیگری به همراه ندارد.

وی ادامه داد : به عنوان نمونه حدود 20 سال آسفالت مسیر عباس آباد به کلاردشت روکش نشده بود و در همین دولت با تخصیص 20 میلیارد ریال چنین تحولی رخ داد.

شریعت نژاد گفت : تخصیص حدود 100میلیارد تومان حاصل سفرهای دور نخست رئیس جمهوری برای تکمیل کمربندی های غرب مازندران را از دیگر دستاوردهای دولت و نظامی اسلامی بوده است که نباید نادیده گرفته شود.

نماینده مردم غرب مازندران در مجلس شورای اسلامی ، ساخت بیمارستان 32 تختخوابی عباس آباد را اقدامی غیرکارشناسی و بدون مطالعه خواند و گفت که عملیات اجرای این طرح مربوط به پیش از شکل گیری دولت تدبیر امید بوده و نتیجه آن شد که امروز باکمبود تجهیزات و امکانات مواجه است.

وی اظهار داشت : اگر یک بیمارستانی با 500 تختخواب در تنکابن با همه امکانات و تجهیزات ساخته می شد امروز مردم در دریافت خدمات دچار مشکل نمی شدند.

فرماندار عباس آباد هم در این نشست گفت : پس از خروج آمریکا خیلی ها اعلام کردند که دولت تدبیر امید حالت انفعالی داشته و توان برقراری ارتباط با دیگر کشورها در ابعاد مختلف بویژه اقتصادی ندارد در حالی که این گونه نبود.

جواد اصلانی افزود : از مجموع 115 واحد تولیدی شهرک صنعتی شهرستان ، حدود 23 واحد غیرفعال بود که طی سه سال گذشته تاکنون فعال شد.

وی ادامه داد : با احیای این واحدهای تولیدی بستر برای اشتغال دستکم هزار و 800 نفر فراهم شد و این گویای تلاش های دولت برای رونق اقتصادی و بهبود فضای کسب و کار است./ایرنا

کد خبرنگار: ۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید