ولی الله نانوا کناری گفت: مسئولان اقدامات و تدابیری را برای دور زدن تحریم‌ها اتخاذ می‌کنند.

به گزارش سلام نو،  رئیس کمیته امنیت داخلی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت که باید ارتباطات با کشورهای نیازمند به سوختمان را افزایش داده و برای فروش آب سنگین و اورانیوم غنی شده اقداماتی را در جهت مقابله با تحریم‌ها انجام دهیم.

ولی الله نانوا کناری با یادآوری اقدامات خصمانه اخیر آمریکا علیه ایران گفت: بعد از آنکه آمریکا در اقدامی خصمانه نام سپاه را در لیست گروه‌های تروریستی قرار داد مجلس و مردم عکس العمل مناسبی از خود نشان دادند. در همین راستا موضوع تحریم سوخت مطرح شد که قطعاً با رایزنی‌های انجام شده خواسته آمریکا محقق نمی‌شود آنها به دنبال به صفر رساندن صادرات نفت ایران هستند که این اتفاق نمی‌افتد ما در فروردین و اردیبهشت توانستیم به میزان خوبی نفت را صادر کنیم.

وی با بیان اینکه «مسئولان اقدامات و تدابیری را برای دور زدن تحریم‌ها اتخاذ می‌کنند» افزود: تا امروز اقدامات آنها موفقیت آمیز بوده و ان‌شاءالله در آینده هم همین اقدامات به کار گرفته خواهد شد و ما می‌توانیم تحریم‌ها را دور زده و خواسته هایمان را عملی کنیم.

این عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با اشاره به تحریم هسته‌ای از سوی آمریکا گفت: آمریکا مجدداً نسبت به برجام بدعهدی کرد و با اقدامی خصمانه تحریم هسته‌ای را مطرح کرد ما هم درصدد مقابله مجدانه هستیم و توانستیم در تولید آب سنگین و بحث غنی سازی اورانیم قدمهایی را برداشته و موفقیت‌هایی را کسب کنیم که این روند ادامه پیدا می‌کند./خبرانلاین

کد خبرنگار: ۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید