۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۰
کد خبر: 14812461

یک عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها اظهار کرد: امروز با توجه به تحریم‌ها همه دستگاه ها باید تلاش کنند تا فرمان مقام معظم رهبری که رونق در بازار تولید است اجرایی شود و در اصل راهبرد مقابله با تحریم‌ها رونق در بازار تولید است.

به گزارش سلام نو، محمد محمودی شاه نشین  درباره ضرورت اهتمام همه دستگاه‌ها برای تحقق «رونق تولید» به منظور مقابله با تحریم‌ها بیان کرد: این تحریم‌ها یک فرصت خوبی است که در اختیار ما قرار گرفته و ما باید به سمت تکیه بر ظرفیت‌های داخلی و ایجاد رونق در بازار داخلی برویم.

وی در ادامه اظهار کرد: ما باید به سمت کاهش وابستگی به کالای خارجی، کاهش وابستگی اقتصاد به نفت و تأمین نیازمندی‌های کشور با استفاده از توان و ظرفیت صنعت کشور برویم و تنها راه تحقق این امر تلاش برای رونق در بازار تولید داخل است.

نماینده مردم شهریار در مجلس تصریح کرد: ما باید ضوابط و مقرراتی را تنظیم کنیم تا دستگاه‌های عمومی و دولتی را ملزم به تأمین نیازمندی‌هایشان از محل تولید داخلی کند. از سوی دیگر هم راستا با تشویق مردم به استفاده از کالای داخلی باید کیفیت کالاها افزایش یابد.

وی در ادامه با تاکید بر اینکه افزایش کیفیت کالاهای داخلی باعث می‌شود تا مردم و بخش خصوصی استفاده از کالای ایرانی را بر کالای خارجی ترجیح دهند، گفت: با اندازه گیری پارامترهایی همچون قیمت، کیفیت و پشتیبانی پس از فروش مردم کالای خود را انتخاب خواهند کرد بنابراین ما باید در این پارامترها با کالاهای خارجی رقابت کنیم.

محمودی شاه نشین در پایان گفت: امروز با توجه به تحریم‌ها همه دستگاه ها باید تلاش کنند تا فرمان مقام معظم رهبری که رونق در بازار تولید است اجرایی شود و در اصل راهبرد مقابله با تحریم‌ها رونق در بازار تولید است./ایسنا

کد خبرنگار: ۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید