فرمانده نیروی زمینی ارتش اظهار کرد: نیروی زمینی ارتش در گام دوم انقلاب دستخوش تغییرات ساختاری شد و یکان‌های خود را به یکان‌های واکنش سریع تغییر ماهیت داده است.

به گزارش سلام نو، امیر سرتیپ کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش در دوازدهمین گردهمایی بزرگ فرماندهان یگان‌های عمده و مستقل این نیرو، گفت: به منظور تحقق برنامه‌ها و طرح‌های رفاهی در سال جاری، ۳۰ هزار واحد مسکن سازمانی در نقاط مختلف کشور احداث و تحویل کارکنان غیور نیروی زمینی ارتش خواهد شد.

امیر سرتیپ حیدری بابیان اینکه انقلاب به تکامل رسیده است، افزود: انقلاب اسلامی ایران مسیر تکاملی خود را به خوبی طی می‌کند و در ۴۰ سال آغازین انقلاب بدون توقف با پیشرفت‌های مهم در عرصه‌های گوناگون جلو رفتیم. اکنون در جهان اثرگذار هستیم و در مقابل قدرت‌های جهانی می‌ایستیم و حرف حق را می‌زنیم.

وی تاکید کرد: نیروی زمینی ارتش در گام دوم انقلاب دستخوش تغییرات ساختاری شد و یکان‌های خود را به یکان‌های واکنش سریع، متحرک هجومی، مخصوص و... تغییر ماهیت داده و توانسته است در حوزه‌های دفاعی، امنیتی، حفظ و ارتقای توان رزمی به جایگاه مطلوبی برسد.

فرمانده نیروی زمینی ارتش ادامه داد: موضوع مهم دیگر در گام دوم انقلاب برای نیروی زمینی ارتش تجهیز یگان‌هایی است که در ساختار جدید تغییر ماهیت دادند و باید با تجهیزات روز در مقابله با تهدیدات نوین ایستادگی کنند./خبرانلاین

کد خبرنگار: ۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید