سید حسن خمینی با محکوم کردن اقدام وقیحانه آمریکا مبنی بر تروریست نامیدن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یادآور شد: اینگونه اقدامات، اولین و آخرین بار نیست، اما بیش از هرچیز باید به عوامل بروز این اقدام و عوامل ناکامی آن توجه کنیم.

به گزارش سلام نو، حجت الاسلام و المسلمین سید حسن خمینی بعد ازظهر امروز در ابتدای درس خارج فقه در حرم مطهر امام خمینی(ره) اظهار داشت: آمریکا در سال های اخیر به واسطه تحول در سران برخی کشورهای مرتجع منطقه نقش تندتری به خود گرفته و متهورانه منطقه را دستخشوش ناآرامی های زیادی قرار داده است.

وی با محکوم کردن اقدام وقیحانه آمریکا مبنی بر تروریست نامیدن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یادآور شد: اینگونه اقدامات، اولین و آخرین بار نیست، اما بیش از هرچیز باید به عوامل بروز این اقدام و عوامل ناکامی آن توجه کنیم.

سید حسن خمینی با بیان اینکه 'استقلال سیاسی' به عنوان بزرگترین دستاورد انقلاب اسلامی محسوب می شود، افزود: در فضای داخل کشور تمام اختلافات هنگام رسیدن به این موضوع رنگ می بازد و بدانیم که وحدت ملی بزرگترین مانع در مقابل تحقق اهداف دشمنان است.

وی تصریح کرد: ما با توسل به وحدت ملی، عمل به وصیت امام راحل و توجه به رهنمودهای رهبر معظم انقلاب و درک درست از خواسته عمومی مردم، از این هیجانات و دشمنی های زودگذر عبور می کنیم.

تولیت آستان مقدس امام خمینی(ره) گفت: جا دارد همه با هم این اقدام را محکوم کنیم و دعا کنیم تا خداوند این شر دشمنان را به آنها برگرداند.

وی همچنین با اشاره به وقوع سیل در کشور گفت: این حادثه نیز وحدت ملی ما را در ابعاد مادی و معنوی می طلبد؛ سیل درد مشترک همه مردم ایران است که جمعی از برادران و خواهران ما گرفتار آن شده اند.

وی با تأکید بر درس گرفتن از این رخداد برای آینده و با اشاره به زحمات همه دستگاه ها در کمک به سیل زدگان، برای آسیب دیدگان طلب صبر کرد و از همه مردم برای کمک به سیل زدگان دعوت کرد.

تولیت آستان مقدس امام خمینی(ره) در ادامه، به منزلت ماه شعبان اشاره کرد و مناجات شعبانیه را از زمره مهمترین مناجات هایی خواند که در جوامع روایی شیعه وجود دارد.

وی در این زمینه یادآور شد: وقتی از امام خمینی(ره) می پرسیدند کدام دعا بیش از همه به دل شما می نشیند، ایشان دعای کمیل و مناجات شعبانیه را نام می بردند و از همین رو در مورد مضامین این دعا بارها سخن گفته اند./خبرآنلاین

کد خبرنگار: ۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید