رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: اقدامات بسیار گسترده ، بزرگ و بی‌نظیری شامل راه‌اندازی چند بیمارستان صحرایی ، به‌کارگیری چند صد دستگاه سنگین در مناطق سیل‌زده انجام شده است. 

به گزارش سلام نو، سردار محمد باقری عصر امروز در حاشیه بازدید از بیمارستان صحرایی شهید شوشتری نیروی زمینی سپاه در آق‌قلا اظهار کرد:  صبح امروز به صورت هوایی و زمینی از مناطق سیل‌زده استان گلستان بازدید داشتیم.کارهای بسیار مثبت و فراوانی تاکنون انجام شده و به امید خدا بسیاری از اقدامات دیگر در حال انجام است، نیروهای مسلح  به امر فرمانده معظم کل قوا با تمام توان برای کمک  به سیل‌زدگان وارد عمل شده‌اند.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با اشاره به اینکه بیش از ۱۰ هزار نفر از نیروهای مسلح در این منطقه مشغول به فعالیت و خدمت‌رسانی و یاری مردم هستند، بیان کرد: بیش از ۱۲۰ دستگاه مهندسی در مناطق سیل‌زده مشغول به کار هستند.

باقری تصریح کرد: اقدامات بسیار گسترده ، بزرگ و بی‌نظیری شامل راه‌اندازی چند بیمارستان صحرایی ، به‌کارگیری چند صد دستگاه سنگین و ... در مناطق سیل‌زده انجام شده است. متأسفانه مردم شریف ، نجیب و عزیز ترکمن ما در سیل گرفتار شده‌اند و در این شرایط سخت وظیفه ما است که برای کمک به آنها و اجرای امر مقام معظم رهبری بشتابیم.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با بیان اینکه براساس درخواست استانداری و مسوولاندولتی نیروهای مسلح برای انتقال آب به دریا مشغول به فعالیت هستند، گفت: کانال‌های متعددی برای خروج آب احداث شده که باید از این تعداد هم بیشتر شود تا آب با سرعت بیشتری از منطقه خارج شود.

باقری با اشاره به فعالیت صحرایی شهید شوشتری نیروی زمینی سپاه در آق‌قلا اذعان کرد: نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حال توسعه بیمارستان هستند و فعلاً این سیستم بیمارستانی در این شهرستان سیل‌زده  مستقر خواهد بود.

وی با بیان اینکه تقاضای مردم سیل‌زده برای بخش دندانپزشکی زیاد است و به همین دلیل نوبت این بخش طولانی است، افزود: با توجه به این مهم تصمیم گرفته شده دندانپزشک سایر نیروهای زمینی نیز به این مکان اعزام شوند تا خدمات‌رسانی به مردم سیل‌زده بهبود یابد./خبرانلاین

کد خبرنگار: ۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید