برقراری رابطه جنسی فواید زیادی دارد که از جمله آن می توان به کاهش استرس و شادابی میان زوجین اشاره کرد. اختلال در این رابطه می تواند مشکلات زیادی ایجاد کند کمااینکه در حال حاضر درصد زیادی از طلاق در کشور به خاطر نامناسب بودن کیفیت رابطه جنسی است.

به گزارش سلام نو،  برای کاهش نرخ طلاق و همچنین بهبود زندگی زناشویی نیاز است مردان و زنان نیازهای همدیگر را بدانند و برای رفع این نیازها تلاش کنند. قبل از هرچیز باید بهداشت را در زمینه روابط جنسی به صورت جدی رعایت کرد. خوشبو کردن دهان، ازاله موهای زائد، عطر زدن و دوش گرفتن از جمله کارهایی است که حتما باید پیش از رابطه جنسی به آن توجه شود. رعایت نکردن این موارد می تواند منجر به سردی شود.

بسیاری از زوج ها خواسته های  خود از شریک جنسی شان را به علت های مختلفی همچون خجالت و رودربایسی بازگو نمی کنند یا اگر هم بازگو کنند آنقدر بد و زننده این کار را می کنند که باعث سرخوردگی طرف مقابل می شود. اگر از برخی از رفتارهای جنسی همسرتان ناراضی هستید ، بهتر است این احساس را مستقیما به او نگویید و در حین رابطه جنسی از او بخواهید تصور کند جای شماست و حالا می توانید او را به سمتی که دلتان می خواهد هدایت کنید و کارهای جنسی را که از آن لذت می برید را برای او بازگو کنید.

یکی از مسائلی که به غلط در فرهنگ ما جا افتاده این است که بسیاری فکر می کنند شروع رابطه جنسی باید از سوی مردان آغاز شود. این در حالی است که این تصور بسیار نا به جا است. اتفاقا بسیاری از مردان دوست دارند گاهی همسرشان در شروع رابطه جنسی پیش قدم شوند و آغازگر رابطه باشند هرچند خیلی از آنها نمی دانند به چه نحوی این خواسته را مطرح کنند . اگر مرد هستید و از این مساله رنج می برید می توانید بدون نگرانی به همسرتان بگویید :من دوست دارم گاهی تو شروع کننده رابطه باشی و مرا تحریک کنی و از اینکه همیشه من آغازکننده این کار باشم ناراحت هستم. مطمئن باشید همسر شما از این مساله استقبال خواهد کرد. در مقابل باید مردان توجه داشته باشند که زنها در پروسه آمادگی برای نزدیکی نیاز دارند که با نوازش و لمس، آماده عملیات جنسی شوند. این نکات ساده اگر رعایت شود شاهد بهبود رابطه جنسی و همچینین ارتقای کیفیت زندگی زناشویی خواهیم بود.

کد خبرنگار: ۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید